Uw orderstatus checken?

 

Vul je bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om je bestelling te volgen. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.

Bel ons


077-466 17 17

Mail ons


info@meeuwis-meijel.nl

Bezoek ons


Heldensedijk 32, Meijel

Bezoek onze winkel

Groteschoenmaten.nl

Bezoek ook onze recent verbouwde winkel aan de Heldensedijk 32 in Meijel. Vele grote schoenmaten, kleding, en sportartikelen op voorraad! Op donderdagavond is daarnaast onze koopavond en zijn wij tot 20:00 geopend. Ook op zaterdag zijn wij van 09:00 tot 16:30 geopend. Uiteraard kunnen alle bestellingen uit onze webshop ook worden opgehaald in onze winkel. U kunt dit aangeven tijdens het afrekenen van uw bestelling.

Veelgestelde vragen

Welke maat heb ik?

Thuis jouw schoenmaat opmeten? Dit kan. Pak een vel papier en plaats je voet erop. Neem met een potlood de omtrek van je voet af. Meet de afstand tussen de hiel tot aan het puntje van de grote teen. Dit lengte van je voet.

Hoe kan ik betalen?

Online bestellen en betalen bij ons is veilig. Bestellen kan via IDEAL, Mastercard of Visa. Hiervoor brengen wij geen extra kosten in rekening. Online betalen is veilig en gratis. Bestel je via IDEAL? Dan wordt je veilig doorgelinked naar je eigen bank en betaalomgeving. Deze payment provider verzorgt alle afhandelingen van de online transacties in een veilige omgeving. Je gegevens worden gecodeerd en verstuurd via een beveiligde lijn.

Kan ik producten ruilen?

Indien je de schoenen wilt ruilen, dan kun je de schoenen retour zenden via het postkantoor. Zodra de schoenen bij ons binnen zijn in ongedragen en onbeschadigde staat met daarbij het ruilformulier met daarop duidelijk vermeld welk artikel en welke maat je ervoor terug wilt hebben, sturen we je het nieuwe artikel eenmaal gratis toe. Cadeaubonnen kunnen niet geruild of teruggestuurd worden.

Heb ik garantie?

Ondanks onze kwaliteitsnormen controles en zorg voor onze schoenen en accessoires, kan het weleens gebeuren dat je een productie of materiaalfout aan ons bekent en we zullen uiteraard een passende oplossing voor dit probleem zoeken. Geef je klacht door via e-mail naar: info@groteschoenmaten.nl en beschrijf duidelijk wat er aan de hand is. Indien je klacht gegrond is, bevestigen wij je dit per e-mail, dan kun je de schoenen of accessoires retour sturen. Let op: de garantie is alleen geldig indien je de klacht binnen 3 maanden na aankoop meldt met een bon of betalingsbewijs. Gebreken die niet door slijtage zijn ontstaan, worden eerst vakkundig gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is krijg je in eerste instantie een nieuw paar of indien niet voorradig, in overleg je geld retour. Klachten die we niet vergoeden zijn: slijtage van zolen en hakken, kapotte ritsen en andere klachten die door verkeerd gebruik van de schoenen of accessoires zijn ontstaan. Het retouradres is: Meeuwis Schoenen Mode Sport, Heldensedijk 32, Meijel.

Wat betekenen de pasvormen?

De ene schoen is de andere niet. Afhankelijk van de hak hoogte, het ontwerp of de materialen van de schoen verschilt de pasvorm per model. Om er zeker van te zijn dat de schoen voor jou prettig en lang draagbaar is, geven we bij sommige modellen het advies om te kiezen voor een maat kleiner of juist groter.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De artikelen worden doorgaans binnen 2 werkdagen afgeleverd op het opgegeven afleveradres, dit kan uiteraard ook op een zakelijk adres zijn. Je bestelling wordt aan huis of op het door jou opgegevens adres door post.nl bezorgd. Post.nl streeft ernaar om binnen 24u te bezorgen, dit is uiteraard afhankelijk van het bestelmoment of het product bij ons op voorraad is. Daarom geven we een garantie van 48 uur en streven we naar 24 uur. Weekendbestellingen worden doorgaans op de eerste werkdag daarna verzonden. Via de webshop schoenen of accessoires bestellen kan alleen in Nederland maar we leveren ook in het buitenland. Stuur ons hierover van tevoren een bericht per mail: info@groteschoenmaten.nl.

Welke maat heb ik?

Als de bestelde schoenen kleding en/of accessoires niet naar wens zijn en je wilt niet ruilen maar het product retourneren, dan kan dat binnen 14 dagen. Indien je een of meer artikelen wilt retourneren, dan kun je de artikelen zelf aan ons verzenden via het postkantoor. Zorg ervoor dat alles dat in het pakketje zat, retour gestuurd wordt in de originele verpakking. Zodra de artikelen bij ons binnen zijn in ongedragen en onbeschadigde staat met daarbij het retourformulier met daarop duidelijk vermeld wat de reden van de retourzending is en je bankrekeningnummer, crediteren we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen. De verzendkosten voor de retourzending worden niet vergoed. Ook worden de verzendkosten van een mogelijke tweede verzending niet vergoed indien je na een ruiling besluit je bestelling te retourneren. Dit wordt in het creditbedrag verrekend. Cadeaubonnen kunnen niet worden teruggestuurd of geruild.

Mijn vraag staat hier niet bij!

Je kunt het beste even contact op nemen via het contactformulier op de website.